Salonowe rewolucje

Program rozrywkowy
Piątek
11:00

Salonowe rewolucje

Prowadzenie własnej firmy to ukoronowanie marzeń zawodowych wielu kobiet. O tym, że nie jest to takie proste przekonały się właścicielki salonów fryzjerskich. Brak szkoleń o najnowszych trendach czy nieatrakcyjna aranżacja zakładów mają negatywny wpływ na przychylność klientów. Jak sprawić by wyśniony salon doskonale prosperował i wzbudzał zainteresowanie? Jeden z najbardziej rozpoznawalnych fryzjerów - stylistów w Polsce, Leszek Czajka w produkcji „Salonowe rewolucje” podpowie, jak to zrobić.

 

W każdym odcinku programu odwiedzi salon, którego właściciele nie narzekają na nadmiar klientów. Z właściwym sobie taktem i wyczuciem stylu zmieni go w gustowne atelier. Nowe wyzwania nie ominą też fryzjerów, którzy przejdą gruntowne szkolenia, by udoskonalić tajniki zawodowego kunsztu. Czy właściciele zaakceptują propozycje Leszka Czajki? Jak na tę metamorfozę zareagują stali bywalcy zakładu fryzjerskiego? Polsat Cafe zaprasza widzów na nowy program „Salonowe rewolucje!”

 

 

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ODCINEK: 1
SALON DANUTA

Bohaterką pierwszego odcinka była właścicielka salonu „Danuta” na warszawskiej Pradze.

Położony zaledwie 6 km od ścisłego Centrum, zakład wyglądał, jakby przeniesiono go z lat 80.! To miejsce odstraszało nawet zdesperowanego klienta!
Właściciele pogrążeni w wewnętrznych konfliktach nie zauważyli, że biznes wymknął się spod kontroli. Nie zdawali sobie sprawy, co o ich salonie myśleli  klienci. A kłopoty finansowe rosły i rosły… Z pomocą salonowi „Danuta” przyszedł Leszek Czajka!



ODCINEK 2
SALON PRIMA

 



Salon Prima mieści się w Śródmieściu Warszawy. Ma świetną lokalizację, fryzjerzy są sprawni, a klientów brak! Dlaczego?

Okazuje się, że właścicielka nie daje sobie rady ze swoimi pracownikami. Nie potrafi nad nimi zapanować. W salonie panuje zupełna swoboda. Jego wystrój przypomina czasy Cesarstwa Rzymskiego - dominuje ciemny brąz oraz ornamenty. Duża konkurencja w okolicy powoduje, że salonu nikt nie zauważa. Właścicielom bez wątpienia potrzebna jest pomoc.

 

ODCUNEK 3

SALON WESIA

Czy istnieje fryzjerskie piekło? Czy poziom usług fryzjerskich może zagrażać klientom? Sami oceńcie oglądając kolejny odcinek Salonowych Rewolucji. Tym razem prowadzący , znany stylista fryzur Leszek Czajka będzie próbował naprawić salon fryzjerski „Wesja” na warszawskim  Tarchominie. Płacz fryzjerek , bezwzględna szefowa, brutalna rzeczywistość  i prawdziwa walka o przywrócenie podstawowych standardów w programie „Salonowe Rewolucje” W tym odcinku naprawdę wszystko wisi na włosku!!!
 

ODCINEK 4

SALON MAGNOLIA

Czy w centrum europejskiej stolicy można pójść spokojnie do fryzjera i nie obawiać się o swoje zdrowie i wygląd?  Brutalną prawdę odkryje Leszek Czajka w „Salonowych Rewolucjach” Polsat Cafe. Salon „Magnolia” to miejsce gdzie właścicielka boi się własnej pracownicy, gdzie włosy mieszają się z popiołem z papierosa . Brak chęci , niemoc , marazm . Czy znany stylista fryzur podniesie poziom usług , odmieni wygląd salonu i tchnie energię  ? Emocje , emocje , emocje to wszystko w „Salonowych rewolucjach”.

 

ODCINEK 5

SALON ADA

 

 

 

 

 

ODCINEK 6

 

SALON ARLETTA

 

 

 

 

ODCINEK 7

SALON SENS

 

 

 

 

 

ODCINEK 9

 

SALON ELŻBIETA

 

 

 

 

 

 

 

 

KOMENTARZE

Liczba komentarzy: 6Dodaj nowy wątek
15:01 | 07.06.2013
salon Wesja
dodał: Olga Kasprowicz-Cyrny Odpowiedz
Jeśli chodzi o zmiany w wystroju salonu Wesja na Tarchominie w skutek „salonowych rewolucji” to muszę przyznać, że ekipa programu nie bardzo się wysiliła. Wiem jak wyglądał salon przed „rewolucją” i zaraz po niej i z przykrością stwierdzam, że w kwestii zmiany wizualnej salonu w tym wyposażenia, został on poszkodowany. Oglądałam wcześniejsze odcinki i zmiany w wyglądzie salonów były o wiele większe. Zawiało niesprawiedliwością. Byłam tez w salonie kilka ładnych tygodni po „rewolucji” i dopiero po tej wizycie mogłam powiedzieć, że nastąpiła prawdziwa rewolucja w wyglądzie salonu………tyle, że na koszt właścicielki. Trudno tu więc piać z zachwytu nad polsatowskim programem. Brawo za to dla właścicielki i personelu!
11:31 | 28.04.2013
Salon WESJA - opinia
dodał: Katarzyna Paradowska Odpowiedz
Jako wieloletnia klientak salonu Wesja nie zgadzam się, juz na wstepie, z samym opisem odcinka nr 3, który jest nieprawdziwy i bulwersujący. Metamorfoza tego zakładu - połaczenie poprzedniego wystroju z kilkoma nowymi fotelami, umywalką i zmianą koloru ścian, spowodowała raczej wrażenie chaosu i rupieciarni. Oferowane przez salon Wesja usułgi są na wysokim poziomie, w salonie panuje bardzo miła atmosfera a szefowa to wrazliwy człowiek a przede wszystkim świetny fachowiec.
23:48 | 11.04.2013
salonowe rewolucje
dodał: kasia Odpowiedz
Beznadziejny program ... Pan Leszek chce się podbudować i lansować ....
17:39 | 08.04.2013
Salonowe rewplucje
dodał: Marta Nieśpielak Odpowiedz
Rewolucja salonu WESJA została przeprowadzona tak, że właścicielka musiała za swoją kasę dokupić lustra, konsole, recepcję i szafy bo zakład wyglądał gorzej niż przed zmianą przez p. Czajkę. Rewolucja polegała na zmianie 6 foteli, 1 umywalki i pomalowaniu ścian. Śmiech na sali w porównaniu a dwoma poprzednimi zakładami. Niech POLSAT CAFFE się zastanowi nad tym co robi i komu płaci. Zastanawiam się jak można tak oczerniać ludzi. Opinie wypowiedziane przez fryzjerki to czyste kłamstwo. Skoro taka zła właścicielka to dlaczego tam jeszcze pracują?
19:08 | 30.03.2013
własny salon
dodał: sylwia Odpowiedz
A ja mimo iż mam własny salon, mimo że jakąś tam grupe klientów mam, to nie pogardziłabym wizytą Leszka Czajki u mnie:) No ale na metamorfoze pewnie trzeba wylożyc niezlą kase, a na to mnie nie stac :-/ Ale na pewno bede oglądac kolejne odcinki:)
21:32 | 22.03.2013
komentarz odcinek 2 salon Prima
dodał: karina Odpowiedz
Witam,jestem właścicielką salonu jest niewielki, ale każda klientka czuje się wyjątkowo dopieszczana,a przecież w tym zawodzie to bardzo ważne-KONTAKT Z KLIENTEM , UMIEJĘTNOŚCI i PRACOWITOŚĆ.Jeżeli chodzi o pracownice zakładu z odcinka2,to niestety , brak profesjonalizmu,ale życzę powodzenia.